sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Ruoka on hyväää!



Heipsan!

Tuun varmaan laittaa muiden kuvien ohella myös kaikenlaisia ruoka/herkku kuvia, koska mä ja mun sisko tykätään kokata välillä yhessä. Iidan bravuuri on cupcake:ssit! Ostin sille joululahjaksi kirjan missä on tosipaljon ohjeita erilaisiin kuppikakkuihin ja se tykkäs siitä tosi paljon. Viime viikolla me tehtiin suklaamarenkeja, joista kuva tuossa ylhäällä. Oli kyllä mielettömän hyviä! Ja makeita. Yhtä ei pystyny syömään kerralla.. Ruuanlaitto ei silleen oo mulle mikään intohimo, muuten olisin varmaan mennyt Perhoon opiskelemaan, mutta kyllä mä tykkään laittaa ruokaa. Varsinkin siskon kanssa se on kivaa, ja yllättävän hauskaa! Nyt taidan sammuttaa koneen, olen jo niin monta tuntia pällistellyt tätä ihmeellistä blogi systeemiä. Toivottavasti moni innostuisi tai edes huomaisi tän mun blogin! Sen näkee sitten. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti